Skip to content Skip to footer

Klachtenregeling

Bent u ergens ontevreden over of heeft u een klacht? Dit vinden wij erg vervelend. Bij onvrede heeft het de voorkeur om dit eerst met uw behandelaar te bespreken of diens leidinggevende. Wanneer dit gesprek niet tot een afdoende oplossing van onvrede leidt, kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling. Hierbij kunt u advies inwinnen of in gesprek gaan met de klachtenfunctionaris.

Op deze pagina kunt u alle informatie vinden over de mogelijkheden en procedure voor het kenbaar maken van u onvrede of klacht en het indienen van uw klacht via het klachtenformulier.

Klachtenprocedure
Voor meer informatie over de klachtenprocedure, de klachtenfunctionaris en klachten-/geschillencommissie verwijzen wij u graag naar ons portaal: Klachten-/incidentenregistratie (klachtenregeling).

Klachtenformulier
U kunt de klachtenregeling ook raadplegen via de volgende link: Klachtenregeling Preventief Medisch Centrum.

Go to Top